lördag 22 september 2012

Utmaningarna fortsätter

Jag och Kay fortsätter utsätta våra kroppar för prövningar så vi är redo för vårt äventyr i vår. Kay slog sitt personbästa i Granlunken för ett par veckor sedan. Själv deltog jag förra helgen i the Golden Guru. Först sprang jag Stockholm halvmarathon. Jag satsade inte på personbästa, men tog mig runt på min planerade tid. Sedan var det dags för 108 stycken solhälsningar. Det var den klart jobbigaste delen och jag tvivlade emellanåt på om jag skulle klara av det hela. När solhälsningarna äntligen var slut efter c:a två timmar var det dags för medidance; två timmars röjig dans till pulserande musik. Det var den roligaste och klart svettigaste delen av programmet.

Om en vecka väntar min nästa utmaning: Att försöka klara Lidingöloppets 30 km på under tre timmar.

/Jocke

Innan start mellan riksdagen och slottet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar